Як відкрити ФОП для фітнес центру або клубу

 

Вартість послуг та контакти бухгалтера для фоп за даним посиланням https://www.profbuhgalter.com.ua/price-fop-2-group.html

 

1. Для даного напрямку діяльності обирають спрощену систему оподаткування, 2-га група, що має самі вигідні податки. Тобто ви маєте сплачувати фіксовано єдиний податок, та отримувати будь яку суму на рахунок, тобто ваш єдиний податок не залежать від доходу, головне не перевищувати встановлений ліміт доходу за рік.


2. Ваш основний вид діяльності має бути

  • 93.13 Діяльність фітнес-центрів

Також додатково ви можете обрати:

  • 85.51 Освіта у сфері спорту та відпочинку
  • 96.04 Діяльність із забезпечення фізичного комфорту
  • 93.04 Фізкультурна та оздоровча діяльність
  • 92.62 Інша діяльність у сфері спорту

3. Щоб до відкриття закладу всі документи були готові, потрібно оформити ФОП не пізніше ніж за місяць.

Оскільки друга група ФОПів стають платниками єдиного податку лише з першого числа місяця, наступного за місяцем реєстрації.

Наприклад, якщо Ви запланували початок діяльності на початок червня, подавати документи на реєстрацію потрібно в травні.

Щоб з 1 червня ваш ФОП був платником єдиного податку. Важливо, що до 1 червня отримувати доходи на рахунок заборонено, тому що на них будуть великі податки.

Але відкривати рахунок та підписувати договір оренди ви вже маєте право, оскільки ФОП вже зареєстровано.


4. Адреса реєстрації ФОП повинна співпадати з місцем реєстрації проживання фізичної особи, тобто вказуєте прописку по паспорту, навіть якщо діяльність в іншому місті.

А місце здійснення діяльності обираємо "у межах всієї території України"


5. Відкривати ФОП на єдиному податку можна тільки раз на рік, тому якщо в поточному році ви вже мали відкритий ФОП та закрили його, то ще раз його відкрити ви зможете тільки у наступному році.

Крок 1

Для реєстрації ФОП необхідний файловий електронний підпис. Його онлайн надає тільки ПриватБанк. Якщо у вас є карта банку, то ви маєте можливість сформувати даний підпис.
Якщо у вас немає карти від ПриватБанку, ви можете замовити її у будь-якому відділені. Усі інші варіанти отримання підпису мають необхідність йти у податкову фізично або в приватну компанію яка надає послуги з реєстрації ФОП. Даний підпис далі буде використовуватись для здачі звітності та проведення продажів через ПРРО.
Формуємо підпис по даному відео зразку через Приват 24.

Крок 2

Перевіряємо чи не має боргу в податковій. Підключаємось за допомогою електронного підпису до кабінету податкової. Обираємо меню "Стан розрахунків з бюджетів" і в колонці податковий борг перевіряємо, чи немає боргу, якщо ж все таки борг є, можна подивитись реквізити для оплати або на пряму оплати борг через сервіси. Після оплати, зарахування боргу буде приблизно через 2 робочих дні.

Крок 3

Переходимо до реєстрації ФОП. Заходимо в Дію з ноутбука або комп’ютера.
Попередження: якщо ви користуєтесь порталом Дія перший раз то вам необхідно буде пройти реєстрацію, тобто заповнити 7 питань, таких як номер телефона та електронна пошта, паспортні дані, прописка. Далі вам буде запропоновано заповнити заяву на відкриття ФОП.

Покроково як показано в даному відео проходимо реєстрацію ФОП. Вказує прописку, обираємо види діяльності, обираємо спрощену систему оподаткування 2 група, місце провадження діяльності у межах всієї території України. Підписуємо та відправляємо заяву.

Протягом хвили з'явиться повідомлення "Вітаємо, ви зареєстровані як ФОП"

Крок 4

Через два робочі дні необхідно перевірити через кабінет податкової чи поставили вас на облік як платника єдиного податку та замовити витяг.
Як показано у відео, підключаємось до кабінету податкової, через меню "Облікові дані платника", перевіряємо чи поставили ФОП на облік. Замовляємо витяг платника єдиного податку через меню "Ведення звітності". Протягом доби надійде витяг з податкової.

Крок 5

Завантажуємо пакет реєстраційних документів, які підтверджують що ви працюєте як ФОП. Виписку з ЄДР через портал ДІЯ та витяг платника єдиного податку через кабінет податкової.


Важливі моменти після реєстрації

1. Отримувати кошти можна лише за тими КВЕД, що є у ФОП в реєстрі платників єдиного податку.

2. Друга група може продавати товари будь-кому, але, послуги можуть надавати лише населенню та платникам єдиного податку ФОП та ТОВ.

3. Ліміт доходу прив'язаний до розміру мінімальної зарплати, станом на 1 січня поточного року. Ліміт доходу в рік для 2 групи становить 834 мінімальних зарплат. Тобто він кожен рік змінюється.

4. Необхідно відкрити рахунок в банку, та приймати оплати за послуги на рахунок.

5. Якщо ви плануєте отримувати оплату готівкою або через термінал банку, то вам необхідно зареєструвати ПРРО (тобто програмний касовий апарат) перед тим як проводити оплати від покупців.

6. Необхідно укласти договір оренди.

Досвід роботи понад 15 років у сферах:

  • Навчальні центри
  • Інтернет магазини
  • Сфера послуг
  • Салон краси
  • Кав'ярні, пекарні

Переваги роботи з приватним бухгалтером віддалено:

  • Договірні відносини
  • Економія вашого часу та бюджету
  • Відповідальність
  • Ведення обліку досвідченим фахівцем
  • Гарантія конфіденційності
  • Мінімізація податкових ризиків
  • Коректне ведення обліку
  • Аналіз змін у законодавстві
  • Постійне підвищення кваліфікації