Бухгалтер для інтернет-магазину дистанційно Київ Україна 2022

Якщо у Вас не великий інтернет магазин, і ваша діяльність оформлена на фоп 2 група єдиного податку, Вам підійдуть послуги бухгалтера дистанційно, оскільки податковий облік на цій системі оподаткування зведений до мінімуму. Якщо ви продаєте свої товари самостійно то вам підійде мінімальний пакет обслуговування. Вам необхідно платити податки, на підставі реквізитів, що надасть бухгалтер.

У завдання бухгалтера входить надати реквізити і суми по оплаті податків, вести облік доходів і контролювати річний дохід, що б він не перевищив ліміт встановлений в 2022 році, здача річної звітності, здача квартальної звітності, якщо Ви офіційно проводите платежі за товар, послуги, оренду на приватних підприємців, контролювати зміни законодавства, контролювати відсутність питань з боку податкової.

Коли інтернет магазину можна не застосовувати ПРРО:

1. ФОП інтернет торговець не використовує ПРРО, якщо використовує «спосіб отримання коштів», оплату за товари виключно на розрахунковий рахунок, тобто надає покупцю реквізити номера рахунку IBAN. Який спосіб оплати вибирають покупці немає значення, інтернет-банкінг: City24, Приват24, Ощад24, Монобанк, відділення банку, головне що ви надаєте тільки реквізити рахунку.
Якщо інтернет магазин надає реквізити картки, будь-якої, або надавати сервіс оплати карткою онлайн Fondy, LiqPay, Platon, Portmone, iPay, EasyPay, PayPong, WayForPay то потрібно використовувати ПРРО.

2. Отримувати кошти від «Нова Пошта (через Нова Пей)» або Укрпошта на рахунок ФОП. «Нова Пошта» або Укрпошта зарахує гроші, отримані від покупців, на ваш рахунок безпосередньо зі свого поточного рахунку (без карток).Розрахункової операції немає як такої, тому ПРРО не потрібен. Недолік – це комісія за послугу отримання коштів, може бути не вигідною для вашого виду товару.

В цих двох випадках, замість чеку прро, бажано при відправці товару покупцю вкласти товарний чек чи накладну на товар.

Коли інтернет магазин повинен використовувати ПРРО:

1. Якщо покупець платить карткою онлайн на сайті, натискаючи кнопку «Оплатити». Це — інтернет-еквайринг, наприклад, оплати через Fondy, LiqPay, Platon, Portmone, iPay, EasyPay, PayPong, WayForPay.

2. Якщо інтернет-магазин надає номер картки для оплати то чек необхідно формувати, ключ до рахунку від приват банку теж вимагає чек прро.

3. Коли покупці сплачують готівкою кур’єру чи на місці продажу.

4. Коли кошти отримують готівкою від «Нова Пошта» або Укрпошта.

Як видавати чек при відправці Новою поштою, при оплаті накладеним платежем?

Якщо, Нова пошта через систему NovaPay перераховує на ваш підприємницький рахунок отриману оплату за товар від покупця, то фіскальний чек ви як фоп взагалі не видаєте. Єдине що в посилку необхідно вкласти товарний чек, накладну.

Якщо, ви на пошті отримуєте готівку, то чек необхідно формувати, вкласти його в посилку, та реквізит в чеку форма оплати вказати «післяоплата».

Як видавати чек при оплаті через сервіс пром – оплата?

При торгівлі через Пром.юа, часто покупець робить замовлення і оплачує через сервіс пром-оплата. В такому випадку ФОП отримує оплату після того як покупець забере посилку, кошти приходять як інтренет еквайринг від liqpay.
В такому разі ФОП повинен проводити чек через ПРРО не пізніше, ніж пакупець отримає товар, тобто потрібно у посилку вкласти фіскальний чек, у якому вказати за реквізитом форма оплати «післяоплата».

Як видавати чек при оплаті через інтернет – еквайринг LiqPay, WayForPay?

При оплаті через сайт за товар через системи сервісу переказу коштів таких як LiqPay чи WayForPay, чек необхідно відправити покупцю на слідуючи робочий день інтернет магазину після отримання оплаті на підприємницький рахунок, якщо сплачено в понеділок, то чек можна сформувати у вівторок та надіслати покупую, якщо в п’ятницю, то чек можна сформувати в понеділок. Але у випадках, якщо покупець оплатив сьогодні і сьогодні буде відправка товару чи само вивіз, то чек необхідно сформувати сьогодні в день отримання товару покупцем. Важливий момент, що при оплатах від LiqPay, WayForPay дані системи утримують комісію, на рахунок ви вже отримуєте суму за товар за вирахуванням комісію, але чек необхідно формувати на всю суму покупку, без вирахування комісію, і в облік доходів фоп також включає всю сумму, на яку виписано чек, в реквізиті чеку форма оплати вказуємо «картка».

Коли видавати чек при оплаті через фоп карту приват банку?

Як видавати чек в разі передоплати за товар?

Коли покупець оплачує за товар через фоп карту ключ до рахунку від приват банку, то чек потрібно видати під час передачі товару, тому якщо покупець сьогодні оплатив за товар, і сьогодні його забере або буде доставка кур’єром, то чек необхідно сформувати сьогодні, щоб передачи його разом з товаром. А якщо, передоплата надійшла сьогодні, а доставка товару буде завтра чи в найближчі дні, то чек видаємо покупці на слідуючий робочий день інтернет магазину після зарахування коштів на рахунок. Наприклад, якщо кошти надійшли в п’ятницю, то чеки сформувати та відправити можна в понеділок. В реквізиті чека форма оплати вказуємо «картка».

Якщо Вам необхідно узяти в помічники співробітників приміром менеджерів, пакувальників, кур'єрів, з якими необхідно укласти офіційні трудові угоди, без допомоги бухгалтера Вам вже складно буде обійтися, оскільки для обліку співробітників потрібні базові знання бухгалтерського обліку по зарплаті і кадрам.

Для обліку співробітників необхідно складати пакет кадрових документів, пакет документів по нарахуванню зарплати, здача кожен місяць звітності, дотримуватися вимог по нарахуванню зарплати не нижче мінімальної, проводити індексацію зарплати, проводити щороку нарахування відпускних, лікарняних.

Від бухгалтера ви кожен місяць отримуватимете платіжки по податках, документи по нарахуванню і виплаті зарплати, кадрові документи для підпису у співробітників. Ваша робота буде полягатиме тільки в тому що б роздрукувати документи і сплатити податки.

«Проф.Бухгалтер» – профессиональные бухгалтерские услуги для физических лиц - предпринимателей от частного бухгалтера.

Наше основное направления – предприниматели на едином налоге.

Благодаря широкому использованию IT-технологий в работе, услуги предоставляются предпринимателям, находящимся в любом районе города Киева и Украины.

Местонахождения офиса бухгалтера м. Дарница

Услуги предоставляются только частным предпринимателям на едином налоге, юридические лица (фирмы) не сопровождаем, ФОП на общей системе не сопровождаем.


price01

Услуги предоставляются только частным предпринимателям (ФОП),
юридические лица (фирмы) не сопровождаем.


 

tabl spd

 

 

Опыт работы более 15 лет в сферах:

  • Учебные центры
  • Интернет-магазины
  • Сфера услуг
  • Салоны красоты
  • Кофейни, пекарни

Преимущества работы с частным бухгалтером удаленно:

  • Экономия вашего времени и бюджета
  • Договорные отношения
  • Ответственность
  • Ведение учета опытным специалистом
  • Гарантия конфиденциальности
  • Минимизация налоговых рисков
  • Корректное ведение учета
  • Анализ изменений в законодательстве
  • Постоянное повышение квалификации