Бухгалтер для салону краси, перукарні дистанційно Київ Україна 2024

Як правило, усі салони краси, перукарні в Києві і Україні працюють на спрощеній системі оподаткування фоп 1 або 2 група єдиний податок. Офіційна бухгалтерія в такому випадку зведена до мінімуму, тому на питання чи "Потрібний бухгалтер в салон краси, перукарню?", можна відповісти так, що часто в даному випадки використовується практика дистанційного бухгалтера, який контролює зміни в законодавстві, контролює питання з податковою, готує і здає звіти.

Відео інструкція "Як відкрити ФОП для перукарні (з найманими працівниками)" 
https://www.youtube.com/watch?v=xshDvWo7NFg

Відео інструкція "Як відкрити ФОП для барбершоп (з найманими працівниками)"
https://www.youtube.com/watch?v=mhEfOFNx2aU&t=1s

Відео інструкція "Як відкрити ФОП перукарю 1 група"
https://www.youtube.com/watch?v=R_T0rLLMZ_I&t=4s

Відео інструкція "Як відкрити ФОП для салону краси (з найманими працівниками)"
https://www.youtube.com/watch?v=7l6MSdKnxM4&t=9s

Вартість послуг та контакти бухгалтера для фоп за даним посиланням https://www.profbuhgalter.com.ua/price-fop-2-group.html

 

 

З 2024 року головні питання, в яких потрібна допомога бухгалтера складаються з питань:

1. В яких випадках салон краси повинен застосовувати ПРРО?
2. Як вести облік доходів?
3. Яку подавати звітність?

Як салон краси може працювати без ПРРО?

Якщо в салоні краси працює декілька майстрів без адміністраторів, то вони можуть обрати 1 групу ФОП єдиного податку, що є вигідною зі сторони податків та зі сторони ведення обліку, тобто дана група звільнена від застосування ПРРО.

Але є такі умови, перебування: послуга надаються виключно населенню, вартість витратних матеріалів для надання послуг включається у вартість послуги, наприклад фарба при наданні послуг фарбування волосся, але додатковий продаж засобів догляду заборонений на 1 групі, оформлення найманих працівників, наприклад адміністраторів теж заборонено, також на кожного ФОП повинен бути окремий договір оренди, оренду необхідно сплачувати на офіційний рахунок орендодавця, навість якщо у вас немає підприємницького рахунку, можна сплатити через особисту карту або відділення банку. Та якщо ваш орендодавець є також ФОП, то необхідно кожного кварталу подати звіт під назвою додаток 4ДФ.

Також питання чи повинен ФОП 1 група відкривати рахунок в банку та використовувати термінал ? Не повинен, якщо йому зручно працювати без терміналу, згідно податкового законодавства ФОП 1 група звільнена як від ПРРО так і від терміналу, так і не повинна відкривати підприємницький рахунок. Але якщо вам зручно надавати клієнтам реквізити картки чи рахунку, чи термінал на це немає заборони.

В результаті для чого потрібен бухгалтер для ФОП на 1 групі:

1. Ведення обліку доходів
2. Контроль сплати податків
3. Подання квартальної та річної звітності

В яких випадках ФОП 2 група салон краси може працювати без ПРРО?

Перший випадок, коли 2 група ФОП може не застосовувати ПРРО, це коли кошти за оплачені послуги надходять виключно на підприємницький рахунок, тобто перукар надає або номер карти або номер рахунку для зарахування коштів на підприємницький рахунок, тобто готівку офіційно не приймає.

Другий випадок, це коли ФОП 2 група є власником приміщення, та надає виключно послуги оренди робочого місця майстрам, які оформлені як підприємці 1 групи єдиного податку, в такому випадку вони самостійно ведуть свій податковий облік, отримують кошти готівкою, ведуть запис та облік своїх клієнтів. Ви як власник приміщення отримуєте від них оплату на свій підприємницький рахунок за оренду робочого місця, яку ваші орендарі можуть сплачувати через особисті картки. Ви в свою чергу не можете продавати косметичні засоби та надавати будь-які перукарські послуги.

Якщо ви є не власником приміщення, а орендуєте, то ви також можете працювати по даній схемі, при цьому заключити договір оренди на приміщення, а майстрам надавати суборенду робочого місця.

Якщо ви перукар який орендує приміщення, та має декілька майстрів помічників, та щоб спростити ведення обліку, ви можете перейти на 1 групу, разом з помічниками, а договір оренди заключити на когось з родичів, хто може зареєструвати фоп, навіть якщо він працює, і в такому разі мати договір суборенди частини приміщення або робочого місця.

В усіх інших випадках ФОП повинен бути на 2 групі єдиного податку, та застосовувати ПРРО та платіжний термінал.

ФОП салон краси 2 група застосовує ПРРО, що необхідно врахувати?

Всі працівники повинні бути офіційно оформленні, офіційна заробітна плата повинна бути не менше мінімальної, податки складають 41,5 % від заробітної плати.

Електронні фіскальні чеки необхідно формувати при оплаті готівкою і при оплаті через термінал. При оплаті на рахунок або на карту фоп - ключ до рахунку, чеки не формуєте.

В чеках необхідно вказувати номенклатуру послуг згідно прайсу салону краси.

Матеріали які використовуються для виконання послуги, наприклад фарба для волосся, включаються у вартість послуги та в чеку вказуються виключно як послуга фарбування волосся.

Якщо після надання послуги, клієнт бажає купити для домашнього користування додаткові товари для догляду за волоссям, чек прро необхідно формувати на товар з детальним вказанням назви товару.

Мати офіційний договір оренди, та сплачувати офіційно за послуги оренди на рахунок орендодавця.

Для перевірок податкової вам необхідно зберігати z-звіти з прро в електронному чи надрукованому вигляді.

Як складається співраця бухгалтера з ФОП 2 группа, що застосовує прро: кожен місяць бухгалтеру необхідно відправляти банківську виписку і звіт з продажу через програмний рро, на підставі даних документів бухгалтер веде облік доходів, кожен місяць та на підставі цих даних формує річну звітнсть. Також кожен квартал подає звіт 4ДФ по оплатам, що були оплачені через Ваш підприємницькиї рахунок на рахунки інших ФОПІів за оренду чи витратні матеріали.

Як оформити майстра, перукаря, маникюрника, адміністратора в салон краси?

Якщо ви плануєте, розвиватися і наймати майстрів, помічників для управління салону, вам необхідно буде вести офіційну бухгалтерію по обліку співробітників, для цього Вам обов'язково потрібний бухгалтер дистанційно по веденню обліку зарплати і кадрів.

Облік співробітників складається з трьох етапів: кадровий облік, нарахування зарплати, здача звітності по співробітниках. У обов'язки бухгалтера входить складання усіх кадрових документів, накази, трудові договори, графіки виходу на роботу, табель обліку робочого часу, складання документів по нарахуванню і виплаті зарплати, нарахування зарплати і відпускних, проведення індексації зарплати, розрахунок податків, здача звітності.

Вам залишається тільки сплатити податки, роздрукувати підготовлені документи і підписати їх у співробітників.

 

 

Досвід роботи понад 15 років у сферах:

  • Навчальні центри
  • Інтернет магазини
  • Сфера послуг
  • Салон краси
  • Кав'ярні, пекарні

Переваги роботи з приватним бухгалтером віддалено:

  • Договірні відносини
  • Економія вашого часу та бюджету
  • Відповідальність
  • Ведення обліку досвідченим фахівцем
  • Гарантія конфіденційності
  • Мінімізація податкових ризиків
  • Коректне ведення обліку
  • Аналіз змін у законодавстві
  • Постійне підвищення кваліфікації