Як оформити продавця на фоп?

Якщо ви приватний підприємець на 2 групі єдиного податку, і у Вас є роздрібний магазин в який необхідно оформити продавця, то Вам необхідно підшукати бухгалтера який працює дистанційно для ведення обліку співробітників. Оскільки зараз вести облік дистанційно просто, ви можете замовити послуги у нас або звернеться до іншого бухгалтера.

Веденнями обліку продавців у фоп складається з декількох етапів.

Перше оформлення кадрових документів на приймання і звільнення продавців. Друге ведення обліку робочого часу і нарахування зарплати. Третє оплата податків і здача звітності.

Зразки кадрових документів по зарплаті ви можете знайти в інтернеті, але правила нарахування зарплати, відпускних, проведення індексації, складання звітність краще довірити бухгалтерові або піти на курси.

Основні правила по веденню обліку продавців в магазині у фоп, що необхідно:

1.Використовувати підсумовуваний облік робочого часу

2.Складати графік виходу на роботу згідно вивіски магазину про режим роботи.

3.Тривалість робочого часу має бути не більша 12 годин, надавати можливість на обід або на приймання їжі протягом робочого часу.

4.Нараховувати зарплату не нижче мінімальної, проведення індексації зарплати протягом року.

5.Для приймання співробітника складається трудовий договір, наказ на призаначення, проводиться запис в трудовій книжці, відправляеться повідомлення в податкову.

6.Для звільнення продавця складається наказ на звільнення, заява на звільнення від співробітника написана від руки, проводиться запис в трудовій книжці, проводиться виплата компенсації за невикористану відпустку.

7.Ведеться табель обліку робочого часу, тобто ведеться облік фактично відпрацьованого робочого часу, на підставі чого нараховується зарплата.

8.Складається штатний розпис.

9. Складання графіка відпусток, складання наказів по відпустці, нарахування відпускних

10. Складання відомостей по нарахуванню і виплаті зарплати

Увага

В зв'язку з повним завантаженням робочого часу, на даний момент, нових клієнтів на супроводження по бухгалтерським послугам не підключаємо, тому даних по контактах і цінах на сайті немає.

Досвід роботи понад 15 років у сферах:

  • Навчальні центри
  • Інтернет магазини
  • Сфера послуг
  • Салон краси
  • Кав'ярні, пекарні

Переваги роботи з приватним бухгалтером віддалено:

  • Договірні відносини
  • Економія вашого часу та бюджету
  • Відповідальність
  • Ведення обліку досвідченим фахівцем
  • Гарантія конфіденційності
  • Мінімізація податкових ризиків
  • Коректне ведення обліку
  • Аналіз змін у законодавстві
  • Постійне підвищення кваліфікації